1,415 Comments

    • Ayrus
      April 18, 23:26

      Some more days we have to wait.

  1. aarya
    April 09, 05:20 Reply

    BS is behaving like human not monster..
    his tag team partner A school going grl 🙂

    • Ayrus
      April 18, 23:27

      Liked it a lot. She was so scared. 😁😁

  2. aarya
    April 08, 22:30 Reply

    My predictions were soooo wrong.. 😛

    and I m thinking what kind of fan I am..
    JC looses but I was not sad 😆
    Taker must be thinking “U posted my pics cena!! I will post u on the ground”
    hmmm it was a very short match..

    yayyy.. Ronda won.. the little encounter with HHH was cool 😉

    • Ayrus
      April 08, 15:01

      hope he knows his Gender. no confusion. 😁

    • aarya
      April 08, 22:33

      I saw the same video n (MI fan changing jersey)
      from where Gender comes here??

    • Ayrus
      April 18, 23:25

      Haha. Changing accordingly.. Just a PJ. 😋

    • Ayrus
      April 08, 14:37

      that moment when someone said you MS playing for MI but you find him playing for CSK.

    • aarya
      April 08, 22:35

      he changed jersey to MI aging after MSD got out..

  3. aarya
    April 08, 05:11 Reply

    Between Steph -HHH & Ronda-kurt ..

    I want Ronda to win… but I guess Steph will win

  4. aarya
    April 08, 04:39 Reply

    My predictions..
    Roman will win.. (DA interfere)
    undertaker v/s JC (anyone can win 😛 )
    Asuka will win.. Carmella may cash in 😉
    Braun strowman as tag team champion
    Shane & Daniel
    usosss
    Miz win against Seth & Finn.. (I would like to see a have team of Seth & Finn)

    • aarya
      April 08, 04:41

      *Tag (not have) 😛

      others I don’t care

    • Ayrus
      April 08, 14:54

      UT vs JC…. happening? 😮
      may be..UT will win for sure.
      still not decided who is gonna be partner of BS.. it’s time to make James Ellsworth his partner. 😜
      fed up seeing Asuka’s winning streak… BS and Alexa had nice chemistry in mixed match challenge.

    • Ayrus
      April 08, 14:57

      AJ vs SN…
      RO, Bobby, Jindal and Rusev.. hard to predict? 😜😜

    • aarya
      April 08, 22:35

      not hard it’s just didn’t come in my mind…
      jinder won.. btw!!

  5. aarya
    April 07, 14:23 Reply

    feel like watching retelecast of Nidahas final over 😛

    cSk won

    • Ayrus
      April 08, 14:59

      missed watching it live..

  6. aarya
    April 06, 13:08 Reply

    Once again Happy bday to sun

    & good night guys..

    • Ayrus
      April 08, 14:59

      😊😊

  7. Aadvika
    April 05, 23:12 Reply

    Happy Birthday My Chota Packet 🙂
    Have a Blessed year… 😎
    Be Happy always & keep smiling & shining… 😛

    • Ayrus
      April 06, 12:45

      Thank you again Akka. was waiting for your wish. 😊 😊

    • Ayrus
      April 06, 12:45

      as an elder, where is my gift this year?

    • Aadvika
      April 06, 12:48

      Gift huh!? 😉

    • Ayrus
      April 08, 15:00

      huh? 😝😝

  8. aarya
    April 05, 22:37 Reply

    Happy Birthday surya …
    keep shining (old lines n) 😛

    okay then keep Rising (old again) 😛

    in that case Be brighter but not Hot 😉
    Rise above Hate 😉 never Set Down

    • Ayrus
      April 06, 12:47

      thanks a lot aarya.. It’s an unique wish.. 😊😊

  9. aarya
    April 04, 13:05 Reply

    @Sun DA is comingggggggg (imagine his bike wala entrance music 😆 )
    now m much excited for WM..
    so one guess is that He will help Roman to win..
    remember “The amount of beating Roman is getting” …

    and Taker also posted or can say hinted.. he may appear directly at WM…
    btw r u following JC on Instagram.. if not then have a look.. he is just Mad

    • Ayrus
      April 04, 15:43

      it’s really an amazing news Aarya.. I was also waiting for him… RR gonna win for sure. haha. rhyming words. 😀

    • Ayrus
      April 04, 16:00

      posted where? a great chance of UT making his comeback. imagine what will be the reaction of the 75,000fans at a time if he makes a surprise entry. 😁😀
      JC, no.. I used to follow him, I think someone else is using his IG handle.. yaar hamesha respect ki baat karne waala legend ko bhi respect nhi de rha hai. last post about UT is disgusting.

    • aarya
      April 05, 23:29

      No sun it’s not fake account.. it’s a verified JC account but yeah.. the pic he posted was little ewww!!
      I was also shocked 😀 but then i thought it’s not like India, where we supposed to respect everyone .. in wwe they show respect by fighting.. and he is just provoking Taker..

      such a long speech!! 😀
      but I like Both.. u know n.. Taker is the student, whom everyone respects..
      and I can ignore this post of JC …
      btw Taker has won most matches at WM.. & JC is second highest with 10 win..

      HHH most looses.. 😛 11 perhaps

    • Ayrus
      April 06, 12:55

      I know it’s verified. but i think he has given someone authority to posts those. yaar kuch bhi post kar deta hai.
      still he should give respect to a legend like UT..
      if it happens this year(seems not possible) thamen taker gonna win.
      dontworry it’s gonna be 12 this year. 😜😜

    • Ayrus
      April 04, 15:41

      finally?

    • aarya
      April 05, 23:31

      yeah! it seems so!!
      I was waiting for his appearance in Breakfast with champions too.. also in Cnwk ..but that didn’t happen

    • Ayrus
      April 06, 12:57

      he denied to come to cnwk

    • aarya
      April 03, 05:32

      yeah.. Always.. btw how is my new gv??
      a royal Enfield 😉

    • Ayrus
      April 04, 16:01

      Royal Enfield classic.. 😊😊 super Aarya. do ride it once.

    • aarya
      April 05, 23:32

      sure.. I will eat it, if I could 😆
      to ride I need to buy one..

  10. Ayrus
    April 02, 14:16 Reply

    Akka.. come here sometimes nah. page looks empty. you are princess of this page as you say… and you are not coming here. do come when you get free Akka… missing you both.

    • Aadvika
      April 03, 07:58

      Yeah for sure chota packet 🙂
      little busy..
      but will try to come 🙂

    • Aadvika
      April 03, 08:00

      Miss you too surya…
      do come often okk.. 😛

    • Ayrus
      April 04, 16:03

      yes. will try to come Akka… I hope you are fine. ☺️

  11. Ayrus
    April 02, 14:14 Reply

    and you need to predict the winners of WM matches one day before the match starts.. okay. get ready for it. 😝

    • aarya
      April 03, 05:31

      The amount of beating Roman is getting, it seems he will win 😆 😀

      rest prediction later..

    • aarya
      April 03, 10:16

      it rhymes 😛

      beating & Getting

      200 completed baby

    • Ayrus
      April 04, 16:05

      he is gonna win. BL is coming once in a blur moon and that title should come to someone who is active in every month. so RR has a chance.

  12. Ayrus
    April 02, 14:11 Reply

    witnessed Ind vs Ban match? 😀😁😁 Dinesh was absolutely brilliant that night. 😀

    • aarya
      April 03, 05:25

      for the first time i liked any innings of him

    • Ayrus
      April 04, 16:05

      same here. 😊

  13. Ayrus
    April 02, 14:10 Reply

    btw The Rock is going to mak e his entry in this year WM or something? I just heard a news. don’t know how true it is.

    • aarya
      April 03, 05:28

      see below for Rock 😀

  14. Ayrus
    April 02, 14:06 Reply

    Aarya, Apr 8 IPL starting
    Apr 9 the biggest event.. excited? 😊

    • Ayrus
      April 02, 14:08

      can’t wait for tomorrow.. UT is suppose to comeback… JC and UT. who do you think will win if it happens?

    • aarya
      April 03, 05:24

      he did not appear 😐
      JC was screaming at his lungs only..
      seems no match..

      I also read about rock & cena as tag team but I think it’s rumor

    • aarya
      April 03, 05:26

      8th or 7th???

      yah 9th April @4:30 a.m be ready to awake

    • Aadvika
      April 03, 08:01

      IPL starts 7th April na.. 🙂
      Coming Saturday…

    • aarya
      April 03, 10:12

      yeah & CSk match on 7th only…

    • Aadvika
      April 03, 12:11

      Yep!
      CSK vs MI

    • Ayrus
      April 04, 16:07

      okay okay. it’s 7th then.. don’t know how I forgot it.
      once in a year.. I won’t sleep that night if I do watch that on TV. 😀😀

  15. Ayrus
    April 02, 14:00 Reply

    this page looks very inactive.. 😒
    both busy?

    • aarya
      April 03, 05:24

      not more than u… 😉

    • Aadvika
      April 03, 07:59

      hahaha..
      true.. 😀

    • Ayrus
      April 04, 16:09

      that’s a smart comment. girls with humor are Angels. 😜😜

  16. Ayrus
    April 02, 13:58 Reply

    hiii Aarya
    hiii Akka..
    how are you? ☺️☺️

    • Aadvika
      April 03, 08:03

      Hey hai.. 😉
      We both are fine 😛
      & I know.. you must be fine & busy too 😛

    • Ayrus
      April 04, 16:10

      I’m fine too. but not busy. 😂😂

    • Ayrus
      April 02, 14:03

      😊😊
      “Once my cricket careeris over, I would definitely like to serve in the Army.”

    • aarya
      April 03, 10:14

      yeah.. for me his persona is like an army man only

    • Aadvika
      April 03, 12:13

      True indeed… 🙂

  17. aarya
    April 02, 09:27 Reply

    who will give 150th like??

    • Aadvika
      April 03, 08:04

      Conrates.. 😉

    • Aadvika
      April 03, 08:05

      Congrates.. 😉

    • aarya
      April 03, 10:15

      Thankissss

    • Aadvika
      March 30, 11:14

      You are started here too 😯

    • aarya
      March 30, 11:36

      I never stopped..
      & He is Best 😉

    • Aadvika
      April 03, 08:05

      Hmmm…
      Ur HE is Best for you.. 😀

    • aarya
      April 03, 09:28

      For U too darling saMy

    • Aadvika
      April 03, 12:10

      My HE is Best for me not Ur HE 😉

    • aarya
      April 03, 13:45

      may be Ur He is best for you.. but HE is best for everyone … 😀

    • Aadvika
      April 04, 00:28

      Exclude me in that everyone 😆

    • aarya
      April 04, 04:02

      I can exclude all.. but not YOU 😉

    • Aadvika
      April 04, 09:36

      Hmmm.. 😆
      why so??

    • aarya
      April 04, 13:00

      my wish

  18. aarya
    March 27, 12:15 Reply

    160…
    9th April @4:30 a.m stay tune

  19. aarya
    March 27, 12:15 Reply

    month of March..
    will march..
    for sure..

    how m I looking… u can’t tell

    • Aadvika
      March 30, 11:16

      looking stylish.. 😎

    • aarya
      March 30, 11:36

      RE always looks stylish..

  20. aarya
    March 27, 12:14 Reply

    I mean here 3rd not there 😉

  21. Aadvika
    March 24, 11:41 Reply

    Yeah thats me 😉
    Page turned.. 😀

Leave a Reply